Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

torsdag 29. august 2013

Det lakker og lir...

...mot jul :) Og jeg er gått litt i julemodus her. Det må jeg innrømme ;)

Det jeg fikk ferdig i dag var enda en mobilveske, og det er vel ikke vanskelig å skjønne hvorfor jeg er i julemodus etter denne? 

Nisseveske

Nissefar ser litt stresset og smågal ut, men det kan vi jo alle bli rundt juletider ;) 

Jeg har også strikket på et par varme gode julelester til meg selv, og de er snart ferdige. Jeg har bare foten på den andre lesten igjen, så skal jeg nok holde meg varm på bena, mens jeg ser på alle de koselige juleprogrammene inne på det gulvkalde rommet ;)

Julelester

Oppskriften til disse lestene er å finne her: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=566&lang=no 

Ellers så har jeg idag bakt et skikkelig frøbrød som var utrolig godt! Også så enkelt å lage! Bare se her: 

JENNYS SUPERBRØD
8 egg
1 boks mager kesam
6 ss olje
2 ss bakepulver
1 ts salt
100 gr linfrø
120 gr havrekli
100 gr sesamfrø
100 gr solsikkefrø
Pisk eggene. Bland inn kesam og olje. Tilsett tørre ingredienser og bland godt. (Er røren tynn tilsett mer frø).
Stekes i brødform på nederste rille i ovnen i 180 grader i ca 65 min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar