Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 20. august 2013

Håndarbeidslysten tilbake for fullt :)

Ja, nå har det vært noen uker hvor jeg rett og slett ikke har orket å gjøre håndarbeid, men det er heldigvis over nå :) Og det til gangs! ;)



Siden sist har jeg vært på bærtur med eldste bror min og dama hannes, og til Kilpisjärvi med den yngste broren min. På bær turen fant jeg litt blåbær, fikk ingen fisk i Brannskogtjønna, men grillet pølser og drakk nydelig bålkaffe :) 
Brannskogtjønna

Brannskogtjønna

Bålkaffe

Edderkopp
En edderkopp fikk jeg nesten også med i bær-bøtta mi, men jeg oppdaget den i tide heldigvis! ;) hehe

Ellers så har jeg mange prosjekter på gang igjen :)
Jeg har begynt å hakke en gulvmatte:
Gulvmatte

Jeg har strikket ferdig lapp 10 til THG-teppet:
District 10

Jeg har strikket en Ugle-lue:
(Og lagt opp til en ny)
Ugle-lue

Igår strikket jeg en mobilveske, som jeg i dag sydde motiv på. 
Jeg kaller den "Polkagris"
Mobilveske "Polkagris"

Jeg holder også på med et par firkant-tøfler, men de har jeg ikke tatt bilde av ennå :) Det er så godt med en pause i håndarbeidet, for da kommer man plutselig sterkt tilbake :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar