Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

lørdag 31. august 2013

Varme føtter til jul :)


Da var julelestene mine ferdige :)


Nå skal jeg holde føttene varme og gode mens jeg ser på julemorgen og Askepott på julaften ;)

Ellers idag har jeg laget et bilde som mine foreldre skal få i julegave... Tror jeg...


Det er et slags hjemmelaget skrapebilde, og jeg skal skrive noe på det... Men hva?
Materialene jeg har brukt, er: Oljestifter, vannmaling og fyrstikk ;)

Jeg har også laget noen motiver med glassmaling som jeg skal klistre på vinduer, men de ligger ennå til tørk så de får jeg legge ut bilde av ved en senere anledning.

Men der ble jammen enda en mobilveske ferdig! :) Hils pent på "Per Ugle" ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar