Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

torsdag 22. august 2013

Yey! :)

I går var jeg på samling med livsstilsendringsgruppa igjen, og vet dere hva? Jeg har gått ned både i kilo og cm :) Det kan jo faktisk se ut som denne endringen faktisk fungerer :)

Bussturen til byen ta 2 timer, så i løpet av den tiden fikk jeg strikket ferdig Ugle-lue nr 2. Jeg har bestilt garn til øynene, så bilde kommer når jeg får sydd på øyne og nebb ;)
Mens jeg ventet på at samlingen skulle begynne, fikk jeg strikket en mobilveske og lagt opp til enda en :) Denne strikket jeg ferdig på bussturen hjem. Etter jeg kom hjem fant jeg ut at jeg skulle strikke en mobilveske i Flash-garn, og den gjorde jeg helt ferdig med å sy på motiv i dag.


Jeg kaller den "Halloween" ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar