Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 10. september 2013

Se og bli sett.


Det er så mange som legger ut bønner om at folk må bruke refleks nå i høstmørket, og det er helt på sin rett at vi som liker å ta gå-turer i mørket bruker slikt. Men jeg synes nå godt at de som er bilister da også kan blende ned når de får øye på oss som bruker refleks. Opptil flere på både armer og ben faktisk! Og nå på hodet også ;)



Ikveld ble jeg ferdig med enda en Ugle-lue, og nå er det ikke noen som skal komme her og komme her og påstå at de ikke ser meg der jeg går ;) Jeg har nemlig sydd på øynene med refleksgarn!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar