Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

onsdag 27. november 2013

Adventslestene klare til bruk :)

Da var årets adventslester endelig ferdig, og nå kan 1.desember bare komme :)

På søndagskvelden lærte jeg å lage lammerull fra min far. Det er så enkelt som råmateriale av lam, oppkuttet løk, gelatinpulver, pepper, salt og ingefær. Lag på lag, for så å sy sammen og legge i saltlake en ukes tid :)

På mandag var det bakedag :) Lagde først sandnøtter, før jeg satte en krumkakedeig som skulle stå over natten.

Igår startet jeg dagen med å steke krumkaker, før jeg hev meg rundt og lagde deig til sjakkruter.

Når så sjakkrutene var ferdigbakte, satte jeg en pepperkakedeig.

Og idag startet dagen med å bake ut pepperkakedeigen :) Selv om jeg bare hadde lagd halv porsjon med deig, så ble det da evig nok med kaker ;) Jeg lurer på hva jeg skal finne på i morgen... ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar