Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

lørdag 7. desember 2013

Ikke så mye igjen nå :)



Her lir og lakker det sakte men sikkert mot jul, og idag fikk jeg ferdig en julegave til :) Knestrømpene som min eldste bror skal få:
Tror dere han blir fornøyd?

Hver dag denne uken har startet med åpning av gaver, og jeg må si jeg faktisk gleder meg til å våkne om morgenen nå i adventen ;) Her er det jeg har fått så langt:

1.desember

Engelen er fra mine foreldre, og sjokoladen fra bestevenninnen min :)

 2.desember

Nissene er fra mine foreldre, og garnet fra bestevenninnen min

3.desember

Bamsen med deo inni var fra mine foreldre, og neglelakk/neglepynt/ansiktsmaske var fra bestevenninnen min.

 4.desember
Lykten var fra mine foreldre, Lyset fra bestevenninnen min

 5.desember

Bamsen og sjokoladen fra mine foreldre, garnet fra min bestevenninne

 6.desember

Engelen fra mine foreldre, hårklipe/ansiktsmasker fra min bestevenninne

 7.desember

Kakao fra mine foreldre, og en kakepinne fra bestevenninnen min :)

Jeg har nettopp avsluttet strømpene til min bror, men har allerede funnet fram garn til neste prosjekt :) Man kan ikke ligge på latsiden ennå, men om et par gaver til så kan jeg ta meg en julepause fra alt som heter stress-strikking av gaver ;)

Det er koselig å sitte inne med en varm kopp kakao og håndarbeid, når gradestokken viser under -30 ute :)


Det holdt jeg nesten på å glemme! Jeg er ferdig med Skyggalongen min! :) Slik ble det endelige resultatet:
Nå mangler jeg bare et beslag og å lage fester, så er den klar til å henges på veggen :)

1 kommentar:

  1. Hei. Jeg har et spørsmål om et av lesteparrene du har strikket. Og finner ikke din mail. kan du sende meg en epost på jenny_marlen@hotmail.com?? Gjelder mønster på polaris lestene dine?

    SvarSlett