Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

mandag 6. januar 2014

Andre prosjekt ferdig :)


Totoro-vottene er ferdige, og jeg kan med god samvittighet starte på noe nytt :) Ingen nye ufo'er så langt i år ;p (Mønster ligger her: http://www.ravelry.com/patterns/library/norwegian-totoro-mittens )

Det går så fort å strikke eller hekle når all oppmerksomheten er sentrert rundt en lydbok eller 3. Så det vil jeg virkelig anbefale alle som synes det går tregt med håndarbeidet eller hater å strikke vrangbånd. Sett på en lydbok i bakgrunnen, så går det unna på 1-2-3 ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar