Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

søndag 5. januar 2014

Årets første håndarbeid ferdig...

... Og det andre godt underveis :)

Dette året har jo faktisk startet bra, på håndarbeidsfronten iallefall :)
I forrige blogg skrev jeg at jeg hadde startet på et par votter med mønster fra Jorid, og nå er de ferdige :)

Jeg ble svært så fornøyd med de, om jeg så skal si det selv :) Strikket de på pinne nr.3 i Østlandsgarn, og de er tykke og gode :)

Så snart jeg var ferdig med Let's Rock-vottene, så kastet jeg meg over neste prosjekt: Totoro-votter :)

Totoro er jo bare en så herlig figur, at jeg må jo nesten bare ha votter med ham på :) Til og med Dust-bunnies på tomlene er det på dette mønsteret :) Så snart jeg er ferdig med vott nr.2 har jeg neste prosjekt liggende klart ;) Min mor har stukket av med tøflene mine, og gnåler om at hun også må få slike tøfler :p Så da må hun vel bare få det da :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar