Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

lørdag 11. januar 2014

Min Julekalender :)

For noen år siden fant jeg ut at jeg skulle nå vel lage min egen julekalender selv, siden ingen andre har laget en til meg. Og som tenkt, så gjort ;)

Alle disse "posene" er strikket av restegarn. Mønstrene til framsiden av 2, 3, 5/22 og 8 fant jeg på nett ett eller annet sted. Resten av mønstrene har jeg laget selv. Grunnen til at jeg bare har strikket 23 poser, er at på julaften har jeg jo såklart en julestrømpe ;)  Enkelte ting blir man aldri for gammel til :)
























Og her er diagrammene som inspirerte meg til å strikke en slik kalender:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar