Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

fredag 10. januar 2014

Noe til meg selv :)


Tøfler

Hver kveld denne uken har gått med til å være vaktbikkje på Skype for å passe på at bestevenninnen min har gjort det hun skulle i forbindelse med fagprøven hun har hatt denne uken, og det har lønnet seg. Hun fikk i dag vite at hun besto prøven med glans, og jeg har fått gjort masse håndarbeid denne uken. Det siste paret med tøfler strikket jeg av noe spragletgarn jeg fikk i kalendergave av bestevenninnen min i fjor, og jeg synes de ble veldig fine :) Har akkurat tatt de på meg, og de varmer godt :)

Nå skal det sies at jeg er gørrlei å strikke tøfler, men igår fikk jeg tegnet opp et nytt mønster etter et bilde jeg fant på nett, noe er fra eget hode og noe klarte jeg å se på diagrammet jeg fant bilde av, så nå blir det nye votter om en stund :) Nå kommer garnet jeg fikk i kalendergave fra bestevenninnen min virkelig til sin rett :)
Halvferdig vott

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar