Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

torsdag 9. januar 2014

Storforlangende mor ;p

Tror dere ikke det, at når muttern fikk paret med tøfler, så fant hun ut at hun måtte jo ha et par til, slik at hun hadde noe å skifte på mens det ene paret var i vask! Jaja, jeg satte meg ned og strikket et par til jeg! Fant ut at ett slikt par tar ca 6 timer å strikke, så det er jo ikke store oppgaven da :)
Hun endte opp med å få et slikt par i tillegg til de første:

Så igår da jeg atter satt og var "eksamensvakt" for bestevenninnen min (slik jeg har vært hver kveld denne uken) så strikket jeg disse tøflene, + en til meg selv. Jeg fant ut at jeg ville ha ett par til jeg også, så innen jeg la meg i morges hadde jeg strikket ferdig den første tøffelen. Nå skal jeg straks i gang med neste, og så kommer det vel bilde av de også i kveld eller i morgen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar