Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 7. januar 2014

Yey! Første ufo'en ferdig! :)


Da har muttern fått seg nye tøfler, så kanskje jeg kan få tilbake mine som hun stakk av med her før jul ;)
Begynte på disse tøflene en stund før jul, men i stresset med å få ferdig alle gavene ble disse lagt i ufo-kurven min.

Bestevenninnen min har fagprøve som barne- og ungdomsarbeider denne uken, så mens jeg satt på Skype og passet på at hun gjorde det hun skulle istedenfor alt annet, strikket, heklet og sydde jeg ferdig tøflene :) Så var bare spørsmålet; Hva skal jeg starte på nå?  Skal jeg prøve å få ferdig flere ufo'er, eller starte på noe helt nytt?? Hmmm... Ikke enkelt å bestemme seg i farten, for her går det unna for tiden ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar