Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 18. februar 2014

Doctor Who-votter neste kanskje?


Jeg har aldri sett på serien Doctor Who, 
og ikke vet jeg om jeg kommer til å like den når jeg en gang ser den, 
men votter har jeg alltids bruk for :) Og om ikke annet så kan jeg vel selge de til noen som liker serien ;) 
Jeg har lenge hatt lyst til å strikke et par votter med flipp-topp på, så som tenkt så gjort :)


Dr. Who


Jeg fant et diagram på Ravelry, og laget bare min egen flipp-twist på det :) 
Meget lange og gode votter blir det, men den andre får jeg ikke strikket før jeg får tak i mer garn. 
Dette var det garnet som var igjen etter genseren til broren min ;)

Bror i genser

Som forresten så slik ut når den kom på ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar