Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

fredag 28. februar 2014

Koselig fredagskveld med monstertøfler :)

Da jeg begynte å strikke på disse tøflene, fikk jeg helt klare assosiasjoner til The Cheshire Cat fra Disneyfilmen Alice i Eventyrland

Men nå som den ene er helt ferdig, så tenker jeg ikke så mye på katten fra filmen lengre. Nå tenker jeg mer på monstre! 

Kanskje ikke så rart, for det ligner jo overhode ikke! :) 

Jaja, jeg får meg noen nye, helt originale tøfler ihvertfall ;) 
Og i morgen skal jeg på strikkekafè på Øverby-tunet :) Det blir sikkert kos :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar