Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

torsdag 13. februar 2014

Ny genser på 23 dager :)

Det går litt kjappere å strikke genser i disse dager :) Først strikket jeg jo en kofte til muttern på 16 dager (fra 6. - 22. november), og nå har jeg strikket en genser på 23 dager (fra 22. januar - 13 februar). Jeg er kjempeglad for å være ferdig med den, for jeg var virkelig drittlei på slutten! :p

Min mellomste bror ønsket seg jo en genser til jul, men det var alt for nært inn i julen til at jeg rakk å strikke den da, så da får han en Islender i bursdagsgave til helgen istede :)


Jeg håper nå at den passer, og at han faktisk vil ha den... Jeg har jo alltids to andre brødre som kunne fått den istedenfor hvis han ikke liker den, men jeg håper nå at den faller i smak. Jeg får krysse fingrene x c",) x

Jeg er allerede godt i gang med neste prosjekt, og det skal bli bursdagsgave til søsteren min som fylle år den 17. mai :) Jeg skulle vel egentlig først laget til nevø og eldste bror som har i neste mnd, men der har jeg ikke tenkt ut noe ennå, så det får vente litt mens jeg lager denne ene tingen til søs ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar