Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

lørdag 8. februar 2014

Ny kurv :)

Jeg vet det er noen uker siden sist, men det går tregt å strikke den genseren jeg holder på med... Raglan-felling er jo kjekt, så slipper man å montere til slutt, men det går jo tregt å felle oppover!!! Blah! Bilde av genseren kommer neste helg, siden den da MÅ være ferdig, men idag skal jeg legge ut bilde av en kurv jeg har laget :)

For noen uker siden så jeg et bilde av denne kurven:

Og fant ut at en slik måtte jeg bare lage meg :) Min endte ikke opp som en søt flodhest-kurv, og skal jeg være helt ærlig så er jeg ikke sikker på hvilket dyr min endte opp som... En mellomting mellom hund og bamse kanskje, så en Bamsehund da ;)

Jeg tok meg en pause fra genserstrikkingen i dag for å gjøre ferdig kurven, så nå håper jeg bare at nevøen min og kjæresten venter en jente, for da skal jeg fylle denne kurven med litt forskjellig å gi i fødsels-gave i slutten av mai/begynnelsen av juni ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar