Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

søndag 27. april 2014

Det går framover :)

Igår kveld festet jeg alle trådene i snabeltrusa, slik at den ville være klar til å sy på motivene allerede i dag ;)
Vel, jeg har begynt, men den blir nok ikke ferdig i løpet av kvelden slik jeg hadde håpet på. Så langt har jeg sydd dette på:



Jeg tror den kommer til å bli stilig når den er ferdig :)
Jeg er ennå i bedaring om hvor mye mønster jeg egentlig skal lage, men jeg finner vel ut av det etter hvert :)
Morsomt har jeg det ihvertfall :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar