Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

søndag 13. april 2014

En koselig kveld i festlig lag :)

I går kveld var jeg invitert i 50-års dag til moren av en venninne, og selv om jeg ikke er helt god av forkjølelsen ennå, så fant jeg ut at jeg skulle dra en tur. Og det er noe jeg slett ikke angrer på :) 


Det var god musikk, god mat og drikke, kaker og trivelige folk, både de man kjenner fra før og de man aldri har truffet tidligere :) Det er en ganske musikalsk familie, så det var mange som var framme og opptrådte med forskjellige innslag. (Her skulle det da kommet noen videoer, men av en eller annen grunn får jeg ikke til å laste de opp på siden. Så da får det bli noen bilder istede ;) ) 





Det var godt og vel 50 personer i selskapet, og jeg tror samtlige koste seg :) Bursdagsbarnet så ut til å kose seg ihvertfall, så jeg vil si det var en ganske vellykket feiring :)

Når det gjelder dette hesteskjerfet jeg strikker i dobbelstrikk, så begynner jeg å se enden på det nå :) 
Jeg har akkurat begynt på siste motivet, og så er det bare å skrå av den siste spissen :) (Jeg håper inderlig at jeg har nok garn til å gjøre det ferdig!) Det har tatt sin tid å strikke dette skjerfet, men den siste mnd'en har det gått ganske fort. Når jeg bare kom til midten og visste at jeg nå var halvveis og slapp å øke noe mer, så gikk det litt lettere :) Bilde av begge sidene kommer når skjerfet er helt ferdig, men jeg må innrømme at jeg liker denne siden best av en eller annen grunn...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar