Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

onsdag 16. april 2014

Nye tøfler til påske :)

Jeg så et bilde av Smurfe-tøfler på en eller annen side inne på fb, og fikk så lyst på slike selv ;)
Nå har jeg nye tøfler til påske :)
De er strikket i Iglo fra EuroPris på pinne nr 7, og tovet på 30 grader i maskina.




Jeg gikk ut fra den første Tova Tøfler oppskriften på sandnes sine sider: http://www.sandnesgarn.no/gratisoppskrifter/tofler--sokker/65bd0dd4-7e9a-4635-8bf2-5dc9673ec04b

Strikket ca 13 cm med hvitt, og resten blått. Ørene og nesen ble laget på frihånd.
Jeg er litt i bedaring om jeg skal sy på en munn eller ikke... Mest sannsynlig blir de bare slik som dette ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar