Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

mandag 28. april 2014

Polaris Snabeltruse ferdig :)

Jada, du leste riktig :) Det ble en Polaris Snabeltruse til syvende og sist. Jeg skal feste alt av tråder på innsiden i morgen, men utvendig ser den slik ut:
Selv synes jeg den ble ganske tøff, men om mottaker er like enig vil jo vise seg da... :)

2 kommentarer:

  1. Stilig!
    Har sett en plass at du strikket Polarislester. Har du laget oppskriften selv og selger du evt. den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Takk for at du titter innom bloggen og legger igjen en kommentar :)
      Ja, jeg har laget oppskriften til Polaris-lestene selv, og selger den nok ikke dessverre.

      Slett