Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

lørdag 26. april 2014

Siste ukes skapelse ;)

Så, den siste uken har jeg hatt det ganske artig med min siste kreasjon :) En snabeltruse!


Jepp, du leste riktig; En snabeltruse! Det er ikke så lett å se på dette bildet, men det er en snabel på denne boxeren. Jeg har ennå masse mønster å sy på, men den er nå ferdig strikket ihvertfall :) Jeg er ikke helt sikker på hvor mye den kommer til å klø, og om jeg burde sy inn et lite for i snabelen eller ikke, men det finner jeg vel ut av etter hvert :) Jeg får vel spørre inne på Facebook om det er noen andre som har erfaring med dette... Hmmm.

Ellers, så har jeg vært på jakt etter øyne til Smurfe-tøfler denne uken, men jeg har ikke funnet... Den ene butikken skulle mest sannsynlig få inn noen i løpet av kommende uke, så da får jeg forhåpentligvis gjort ferdig det ene paret som allerede er ferdig tovet :) I går var jeg og kjøpte inn mer garn slik at jeg kan strikke flere par, og de er jo så enkle og kjappe å strikke, pluss at jeg får gjort masse annet mens de tover og tørker :)

Det har blitt mange tiere på sparebøssen min allerede i år, og jeg gleder meg alt nå til nyttårsaften når disse tierne skal telles opp :) I tilfelle jeg ikke har nevnt det tidligere, så har jeg et prosjekt gående i år. For hvert garnnøste jeg bruker opp, putter jeg en tier på en sparebøsse, og ved årets slutt skal jeg telle opp hvor mange nøster jeg egentlig har brukt i år. Hva jeg skal bruke pengene til? Tja... Si det! Kanskje mer garn, ferietur, noe jeg har lyst på eller noe helt uventet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar