Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 27. mai 2014

Dag 2...

Idag har vært en dag med lite energi, så har ikke gjort så alt for mye...

1. Sto opp og spiste frokost. (Rista brød og te).

2. Jeg har sett på Cake Boss. Der er en som virkelig kan lage kaker i alle former og figurer!

3. Jeg har oppdatert bloggen min. Nå i dette øyeblikk...

4. Jeg tok en kjapp økt med Zumba, i tillegg til 100 situps...

5. Jeg har strikket på det hvite prosjektet, men nå må jeg på en garnrunde en av dagene, for jeg er fri for garn til dette prosjektet. Så da har jeg like godt lagt opp lapp nr. 2 til Stargate Teppet jeg startet på forleden dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar