Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 10. juni 2014

Jeg begynner å se slutten nå :)

De siste dagene har jeg strikket ganske så konstant, og det har lønnet seg :) I natt før jeg la meg tok jeg et bilde av Skyggestrikkingen min, og nå er det ikke så mange striper igjen. Bare 46 striper. Dvs 92 omg.

Det går jo ganske fort når man bare setter seg ned med strikkingen istedenfor å logge seg inn på data og bli distrahert av alt det fine andre lager ;)

Jeg tror det blir bra når jeg får det opp på veggen i gangen :)

Baksiden blir jo også veldig fin.
Så hadde det ikke vært for at skriften blir bakfram, så kunne jeg jo byttet på sidene ;) hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar