Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

mandag 16. juni 2014

Sakte men sikkert ;)

Ja, da var det ene store prosjektet mitt denne sommeren ferdig :)

Det er godt å være ferdig med det veggteppet jeg la ut i forrige blogg, men jeg har jo ennå en del halvferdige prosjekter igjen... Slik som dette Stargate SG-1 teppet jeg holder på med lapper til. I morges strikket jeg ferdig lapp nr 6, så da mangler jeg jo bare 42 lapper ;)


Her går det i rett og vrang uansett hva jeg strikker for øyeblikket. For jeg har jo selvfølgelig lagt opp til et nytt Skyggestrikk-bilde. Ikke før var jeg ferdig med mitt veggteppe, før jeg fant ut at jeg skulle strikke et portrett av Bob Marley i julegave til min eldste bror ;) Jeg har ikke strikket så mye til nå, men det kommer til å gå mye fortere enn mitt eget veggteppe når jeg bare setter meg ned med det :)


Jeg håper bare at jeg har nok igjen av det svarte garnet, slik at jeg får strikket det ferdig... (Jeg lærer aldri!) ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar