Jeg har mange baller i luften når det gjelder hobby. Jeg strikker, hekler, hakker, pjoner, broderer, tegner, maler, perler, klipper og limer. Pluss en god del mer som jeg ikke kommer på i farten. Men her finner du da bilder av en del av det jeg lager. Skal prøve å være flink til å oppdatere så snart noe nytt blir produsert :)Har aldri hatt en bloggside før, så vi får se hvordan det går ;)

tirsdag 7. oktober 2014

Her går det unna :)

Da har jeg fått gjort ferdig og levert flere bestillinger de siste dagene :) Det er en god følelse å kunne si at noe er ferdig, når man vet at noen venter på det. Det jeg har fått avlevert er:
Batman-tøflene 

Etter at dette bildet ble tatt, så tøvet jeg de en gang til på 60 grader, klippet de opp nedover foten og lagde en tunge, som jeg så sydde fast på innsiden, under kantene som ble på hver side av oppklippen. Jeg sydde knapp på den ene siden, og heklet en hempe for å feste med, slik at de ikke skulle bli for vid i leggen.

Det som er ferdig er:
Smurfe-tøfler ca str 4 år

De går avgårde senere i dag :)

Smurfe-tøfler ca str 4-5 år.

De vet jeg ennå ikke hvor blir å ende opp :)


Votter og lester er ferdige, men om mottaker vil ha de vet jeg ennå ikke. Har sagt fra at de er ferdige, men har ikke hørt noe fra mottaker. 

Forrige tirsdag var jeg på strikkekafè, og der la jeg opp til et par pulsvarmere. Nå strikker jeg på disse, mens jeg lurer på hvilken av ufo'ene mine jeg skal i gang med etterpå... Kanskje jeg skulle få gjort ferdig babybuksen jeg holder på med? Ja, jeg tror nesten det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar