onsdag 1. juli 2015

Blogg fikset :) Yey!

Endelig går det an å skrive i bloggen min igjen :) Det var kalenderen jeg hadde lagt til under profilen min som gjorde at det ikke gikk an å gå inn på bloggen min plutselig. Men nå som den er fjernet, satser jeg på at alt fungerer som det skal igjen :)

Siden sist har jeg fått tilbake håndarbeidslysten, så nå blir det gjort litt hver dag :) I bursdagsgave til søsteren min i mai strikket jeg et par tøfler:

 Og mens jeg var på besøk hos henne i Trøndelag uken etter bursdagen, så strikket jeg et par tøfler til slik at hun har å bytte på:

I juni var jeg nedover igjen, for niesen min og konen hadde fått tak i billetter til Stage Dolls og Roxette :) Da måtte jeg jo nesten ta turen på nytt igjen, og mens jeg var hos de denne gangen startet jeg på et par rille-lester:
Det er ikke helt mine farger, så kanskje de ender opp med å bli julegaver eller noe ;)

Etter jeg kom hjem igjen den 15.juni, har jeg ENDELIG fått gjort ferdig koften til min far som egentlig skulle vært ferdig til jul 2013 når min mor fikk sin kofte:
I motsetning til muttern sin kofte, hvor jeg strikket mønsteret helt opp, så har jeg her sydd på alt mønsteret på det hvite med maskesting. Det var dette som tok slik tid, og etter hvert ble et skikkelig ork!

For tiden strikker jeg på en del julegaver, så jeg kan egentlig ikke legge ut bilde av flere ting i denne omgang... Men jeg kan jo si som så at det er 4,5 prosjekt til som er blitt til siden sist ;)

Nå som siden er oppe og går igjen, så blir det vel litt hyppigere oppdateringer igjen :)

GOD SOMMER!!